След като направиш поръчката си, на електронната поща, с която си се регистрирал, ще получиш мейл с
потвърждение. Ако имаш регистрация и профил в нашия интернет магазин, то можеш да видиш статуса на поръчката в секцията „Моите поръчки“ в профила си.
Ето и какво означава всеки от статусите на поръчката:
- Приета - поръчката е приета от нашия екип;
- Обработва се - поръчката е в процес на обработка;
Ако в процеса на обработка възникне проблем или липса на някой от артикулите, в срока за обработка на поръчката ще бъдеш уведомен на електронната си поща.
- Приключена - поръчката е обработена и ще бъде предадена на куриер;
- Анулирана - поради липса или проблем с артикул/артикули, който не може да бъде изпратен, поръчката е анулирана.
В срока за обработка на поръчката ти ще бъдеш уведомен по имейл.
- Delivered - поръчката е доставена в посочения от теб магазин – важи за услугата Click&Collect
Ако имаш профил в нашия интернет магазин, то номерът на товарителницата ще се генерира автоматично в секцията
на поръчката при приключването и предаването ѝ на куриер.
Използвайки номера на товарителницата, можеш да проследиш поръчката в сайта на куриера.