Меню
Меню

Доставка

  • Как ще получа поръчаните продукти?

    Продуктите от твоята поръчка, ще бъдат изпратени чрез куриерска фирма SPEEDY или EКОНТ по избор, на посочения от теб адрес или офис на куриер.

  • Колко време отнема доставката?

    • До 3 (три) работни дни за територията на гр.София
    • До 7 (седем) работни дни за територията на Република България

    Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, съобразно работното време на куриерските фирми.

  • Колко струва доставката?

    Доставката на обща стойност над 150 лева е безплатна.
    За поръчки под тази стойност виж цената за доставка тук.

  • Услугата Click&Collect

    Направи твоята поръчка онлайн и избери заплащането и получаването й в магазин Sportbox София.

  • Как да проследя доставката на поръчката си?

    След като направиш поръчката си, на електронната поща, с която си се регистрирал, ще получиш мейл с
    потвърждение. Ако имаш регистрация и профил в нашия интернет магазин, то можеш да видиш статуса на поръчката в секцията „Моите поръчки“ в профила си.
    Ето и какво означава всеки от статусите на поръчката:
    Приета - поръчката е приета от нашия екип;
    Обработва се - поръчката е в процес на обработка;
    Ако в процеса на обработка възникне проблем или липса на някой от артикулите, в срока за обработка на поръчката ще бъдеш уведомен на електронната си поща.
    Приключена - поръчката е обработена и ще бъде предадена на куриер;
    Анулирана - поради липса или проблем с артикул/артикули, който не може да бъде изпратен, поръчката е анулирана.
    В срока за обработка на поръчката ти ще бъдеш уведомен по имейл.
    Delivered - поръчката е доставена в посочения от теб магазин – важи за услугата Click&Collect
    Ако имаш профил в нашия интернет магазин, то номерът на товарителницата ще се генерира автоматично в секцията
    на поръчката при приключването и предаването ѝ на куриер.
    Използвайки номера на товарителницата, можеш да проследиш поръчката в сайта на куриера.

  • Мога ли да отменя поръчката си?

    Можеш да анулираш поръчката си в рамките на деня, в който е направена. За да го направиш, свържи се с нас на
    клиентския телефон 0875303020 или ни пиши на имейл [email protected]. Можеш също така да вземеш поръчката си и в рамките на 14 дни да прецениш дали искаш да задържиш продуктите. В противен случай можеш да ни ги върнеш за твоя сметка.

Сравнение на продукти